THE ULTIMATE MUSIC & MERCH STORE!
With 55,174 Punk, Metal, Indie, HXC & Ska items!
Welcome to INTERPUNK!
Returning Customer?
Please log in here
New Customer?
Open an account here
Log out ^Not you?

Thank you for shopping at Interpunk.com!
Items:0
Cost:$0.00
View your cart
Saved Carts
Secure checkout
22ND ANNIVERSARY SPECIALS

10% OFF Small Merch
Special In-Stock Vinyl
Exclusive Limited Vinyl
$5 Girly Shirts Sale
Winter CLEARANCE Sale






  Special Vinyl
  Restocks
  New Releases
  Just Added
  Found Stock
  Mystery Packs
  On Sale
  Bands
  Record Label
  Song Title
  Compilations
  IP Local
Reviews



  

Customer Written Item Reviews
 
Displaying 1 to 10 of 35 reviews
Jump to page
Next Page
Reviews are written by people that purchased this item from Interpunk
Ricardo from Austin, TX 
Jul 8 2007 Rating: 5/5 Stars
Tim Armstrong -A Poet's Life CD/DVD
Click for more info

Tim Armstrong
A Poet's Life CD/DVD

this cd is so damn irie! i think tim armstrong is just playing what he really wants to play on this album. just like joe strummer did when he was incorporating alot of reggae with the clash in the later years which fucking kicked ass. this album is totally two tone ska and reggae. no punk here but who can pass up ska or reggae with tim armstrong. it totally has a joe strummer vibe

Ricardo from Round Rock, TX 
Dec 12 2005 Rating: 5/5 Stars
Epoxies -Stop The Future CD
Click for more info

Epoxies
Stop The Future CD

whoa man... this is sick... it does sound like blondie and devo... its amazing... its unique... it rocks... what a great sound they created on this record... hurry up and buy it... give it a 5

Ricardo from Round Rock, TX 
Dec 12 2005 Rating: 5/5 Stars
Briefs -Off The Charts CD
Click for more info

Briefs
Off The Charts CD

HOLY CHEESEBURGERS!!!!! this is probably my favorite cd from the briefs... AIN'T IT THE TRUTH!!! anyways... kinda sounds like the buzzcocks a tad... which means its fucking sick!!! get it now...

Ricardo from Apo, AP 
Jun 13 2005 Rating: 5/5 Stars
Duane Peters And The Hunns -Unite CD
Click for more info

Duane Peters And The Hunns
Unite CD

god damn you duane peters!!!! why is your music soooo damn good!!!! just get this shit... makes you wanna break something... u l like 77 style punk or US BOMBS... then click add to cart now!!!

Ricardo from Apo, AP 
Jun 13 2005 Rating: 5/5 Stars
Chinkees -Chinkees Are Coming! CD
Click for more info

Chinkees
Chinkees Are Coming! CD

cowabunga!!!! chinkees sure sound like operation ivy... god damn it... i'm not gonna write anymore!!! you like ska/punk??? u like CHINKEES!!!!!!!!

Ricardo from Apo, AP 
May 11 2005 Rating: 5/5 Stars
Teenage Bottlerocket -Total CD
Click for more info

Teenage Bottlerocket
Total CD

it's the new school ramones...

3 chord riffs rule.... i love it, i love it, i love it... just picture the ramones still playing and thats this album... so get it now... some good shit...

Ricardo from Apo, AP 
May 11 2005 Rating: 5/5 Stars
Choking Victim -No Gods/No Managers CD
Click for more info

Choking Victim
No Gods/No Managers CD

oh my jesus... click on add to cart right now!!! NOW!!! this shit makes u want to grab something and just throw it across the room... or just tighten your fist like ya wanna punch something... hardcore punk/ska... too bad they broke up... they fuckin rock...

Ricardo from Apo, AP 
May 11 2005 Rating: 4/5 Stars
River City Rebels -Hate To Be Loved CD
Click for more info

River City Rebels
Hate To Be Loved CD

not the best but not the worse... they still got the spirit like the last album, but there are 4-5 songs that ya just don't wanna hear... so they get a 4...

Ricardo from Apo, AP 
May 11 2005 Rating: 5/5 Stars
Duane Peters And The Hunns -Tickets to Heaven CD
Click for more info

Duane Peters And The Hunns
Tickets to Heaven CD

man oh man... what bad thing can you say about duane peters??? not a damn thing... this motherfucker is old school till he dies ya know... he's a bad ass... and his music is just fucking amazing... old school rules!!!! buy it....

Ricardo from Apo, AP 
May 11 2005 Rating: 3/5 Stars
Matches -E. Von Dahl Killed The Locals CD
Click for more info

Matches
E. Von Dahl Killed The Locals CD

not what i was expecting... i saw three performances on the 2k4 warped tour DVD... and they sounded pretty good... but i buy it and it sounds like a typical pop punk band... pop punk just isn't my thing ya know... so i give a 3...

 
Displaying 1 to 10 of 35 reviews
Jump to page
Next Page
Reviews are written by people that purchased this item from Interpunk



Do you want to write a review for an item you purchased from Interpunk?

Click here for your list of items you can review







© 1997-2020 Interpunk Inc. All rights reserved. Our Privacy Policy Read our disclaimer.